Skip to content

Det blir Elfsborg! Copa del Sol i Marbella

september 23, 2009



Idag kom det bästa beskedet på länge! Mellan den 3-12 februari 2010 kommer Royal League´s efterförljare – Copa del Sol spelas i Marbella. Det kommer alltså ta mig en halvtimme med tåget för att följa laget i mitt hjärta!

Från Sverige kommer ettan och tvåan i 2008 års allsvenska, Kalmar FF och Elfsborg. Mästarklubben FC Köpenhamn och fjolårstvåan Odense representerar Danmark. Från Norge kommer ettan och tvåan i Tippeligan – Rosenborg och Molde. Dessutom deltar ett lag från Ukraina och ett lag från Ryssland.

Jag ska försöka skapa inlägg oftare, har haft mycket att göra senaste tiden. Övrigt så kommer jag och mina svenskar spela match imorgon kväll 17.00 mot 5 spanjorer vi träffade ute första kvällen! Jag kommer meddela imorgon hur det gick.

No comments yet

Kommentera

