Skip to content

Spräckt trumhinnan. Hemmakväll

september 26, 2009


För en vecka sedan, precis när foten frisknat till märkte jag att jag hade en väldig smärta i högra örat. Jag gick till doktorn och tydligen hade jag spräckt trumhinnan. Av doktorn fick jag antibiotika och örondroppar. Vilket skulle göra mig bra på två dagar. Ondare, ondare och ondare. Nu sitter jag hemma, kan inte sova för det gör för ont. Inte plugga, för det gör ont.

Alla kompisar var igår, fredag, i grannstaden Benalmadena och festade. Jag var hemma och hade under eftermiddagen fått i mig 6alvedon, 2antibiotikatabletter och 2 spanska doser av jag vet inte vad. Jag tröstar mig med det jonas sa när vi båda var friska. ”Man måste nog uppleva en nära-dödenupplevelse för att njuta fullt ut av livet”

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!
Hasta luego!

No comments yet

Kommentera

